Jdi na obsah Jdi na menu
 


Exekuční zákony připravili a podepsali !?

 NEMRAVNÝ A ZAVRŽENÍHODNÝ Zákon o exekucích, který umožňuje, aby naprosto nevinný člověk byl ve svých právech omezován, pokud exekutor uzná za vhodné. Čili potlačování práv a svobod jedněch vůči druhým (tzv. oprávněným a exekutorům) s tím, že exekutor může vniknout do jakéhokoliv obydlí a může to odůvodnit jakkoliv a na poškozeném je, aby dokazoval, že 
za nic nemůže, ale exekutor to nemusí uznat: 
Podobně do bytu mohlo vniknout gestapo a STB. Podobně byli pronásledováni lidé za totality, ale z důvodu, že například nebyli vhod někomu z komunistů, nyní je to z důvodu, že jejich majetek může přijít vhod exekutorům, kterým k této nemravné činnosti pomáhá zákon, stejně jako ke zločinům pomáhal zákon gestapákům a stovákům. Někdo může namítnout, že nejde o život. OPRAVDU ? Možná znáte úsloví: ZOUFALÝ ČLOVĚK DĚLÁ ZOUFALÉ ČINY. 
Není bez zajímavosti, že tento zákon byl „vylepšován“ od roku 2001 celkem 5x a postupně se stává více a více nemravný ..zřejmě bylo testováno, co lidé snesou!!!
ZDE JSOU ÚDAJE O ZÁKONU, ZMĚNÁCH a TĚCH, CO SE PODEPSALI POD NĚJ: 
Zákon 120/2001 Sb. O soudních exekutorech a exekuční činnosti (exekuční řád) 
Klaus, Havel, Zeman
Novely zákona: 
360/2003 Sb. Novela zákona o soudních exekutorech a exekuční činnosti (exekuční řád) a o změně dalších zákonů a novela zákona o správních poplatcích
Zaorálek, Klaus, Špidla
133/2006 Sb. Novela zákona o soudních exekutorech a exekuční činnosti (exekuční řád) a o změně dalších zákonů 
Zaorálek, Klaus, Paroubek 
347/2007 Sb. Novela zákona o soudních exekutorech a exekuční činnosti (exekuční řád) a o změně dalších zákonů 
Vlček, Klaus, Topolánek
183/2009 Sb. Novela zákona o soudních exekutorech a exekuční činnosti (exekuční řád) a o změně dalších zákonů a zákona o vyšších soudních úřednících a vyšších úřednících státního zastupitelství a o změně souvisejících zákonů
(Změna týkající se možných postihů exekutorů) 
Vlček, Klaus, Fischer
286/2009 Sb. Novela zákona o soudních exekutorech a exekuční činnosti (exekuční řád) a o změně dalších zákonů, zákona, kterým se stanoví pravidla pro případy souběžně probíhajících výkonů rozhodnutí, zákoníku práce, občanského soudního řádu, zákona o zápisech vlastnických a jiných věcných práv k nemovitostem, zákona o řízení ve věcech soudců a státních zástupců a novela zákona o státním zastupitelství.
§ 55b) odst. (3) Exekutor rozhoduje bez jednání, nestanoví-li občanský soudní řád jinak.
48. V §58 odstavec 1 zní:
"(1) Exekuci lze provést jen způsoby uvedenými v tomto zákoně. Zajistit majetek k provedení exekuce lze nejvýše v rozsahu bezpečně postačujícím k uhrazení vymáhané pohledávky, jejího příslušenství včetně příslušenství, které se pravděpodobně stane splatným po dobu trvání exekuce, pravděpodobných nákladů oprávněného a pravděpodobných nákladů exekuce.“
(Přičemž platí stále tzv. zacyklující ustanovení v §58 odst. 3 :
Nejstrašidelnější a proti právnímu státu svědčící paragraf: 
"§68
Vyškrtnutí věci ze soupisu
(1) Ten, jemuž svědčí právo k věci, které nepřipouští exekuci (dále jen "navrhovatel") může podat návrh na vyškrtnutí věci ze soupisu. Návrh lze podat do 30 dnů ode dne, kdy se navrhovatel dozvěděl o soupisu věci, a to u exekutora, který věc pojal do soupisu. Opožděný návrh exekutor odmítne.
Pod touto nemravností jsou podepsáni: 
v z. Němcová v. r., Klaus v. r., Fischer v. r.

 

Náhledy fotografií ze složky Státní lumpárna

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Klaus

Míra, 6. 3. 2014 22:19

Zdravím tímto paní Němcovou

Re: Klaus

Valter Kubiena, 4. 2. 2015 9:50

Kdo jiný může souhlasit s exekutorskou zlodějskou mafii? Jedině ještě větší zloději !

Zloději

Keraj, 28. 5. 2013 13:18

Exekutorská mafie spolupracuje se zločinnými soudy tupými "vyššími soudními úředníky" - většinou protekční středoškolák,který by se jinak neuživil...
Exekuce dříve, než nabudou tzv. "právní moci", fyzické násilí, padělání dokumentů, vydírání, vyhrožování, krádeže exekutorů, podvody s "natáčením zákroku na video", neoinformování ne povinného, ale okradeného a podvedeného, to vše je jim vlastní
Hájí je soudy, exekutorská komora (to je řídící centrum těchto lumpů), policie v případě trestního oznámení vše natahuje donekonečna, až se důkazy "jaksi" ztratí nebo je zlikviduje přímo nebo se "ztratí" na příslušném soudu - a tak by se dalo pokračovat donekonečna
Zlodějské praktiky ex.kanceláří Vrány z Přerova, Opletala z Olomouce, Černoškové z Prostějova, Homoly z Brna a dalšícjh již nejsou jen materielními a finančími zlodějinami, ale stály (důkazy) již i lidské životy
Pokud bude tato zločinná vláda tyto hyeny nejen podporovat, ale přímo krýt -nezmění se nic
A pokud bude více jak neschopných (vlastně všeho schopných) soudů jako je třeba ten prostějovský nepomohou stížnosti (soudcovská mafie je v tomto případě více jako jednotná a jeden kryje druhého)., těží z nezájmu těch nejvyšších...
A že není řešení?
Není to pravda - ale nehledejte je u soudu,policie, státního zastupitelství a již vůbec ne u různých ministerstev, kterééby měly tyto zločince nejen kontrolovat, ale přímo řídit
Jen nevím, jak se spojit se všemi okradenými, podvedenými nebo - v tom horším případě s těmi, kdo díky soudní a exekutorské mafii ztratilijiž některého člena své domácnosti
Napadá vás něco?
Řešení je blízké - jen vyřešit technické problémy
Za reakce děkuji - satčí nechat vzkaz
JKPV

Re: Zloději

Jitka, 28. 5. 2013 20:15

Souhlasím s Vámi. Mne vloni připravili těsně před vánocemi skoro o 50tis. za 3 pokuty z r. 1995 ve výši 3x200,- Kč. Měla jsem je našetřené na operaci a na zuby. Žádala jsem o zastavení a následně o sloučení poplatků. Dodnes mi neodpověděli. Za vším stojí komunistický advokát Sokol, soud Prahy 9 a exekutorský úřad Plzeň Jitka Wofová. Dobře to měli promyšlené, jelikož od noého roku by už museli to sloučit a bylo by z toho pouze 13 tis. Bála jsem se, aby mi nezabavili auto, které potřebuji k přepravě. Připojím se.

Re: Re: Zloději

Jaroslav, 6. 11. 2013 21:53

Také jsem byl okraden exekutorským gestapákem Sokolem o 10000 Kč.Příště se tomuto svinstvu budu bránit ozbrojený.Havlistická diktatura mě není schopná obhájit ani v základních parametrech lidské důstojnosti.Celý život pracuji a platím daně ale nejsem ovce a ještě mám zbytek hrdosti.....Radši budu do smrti v kriminále za úkladnou vraždu ,než bych znova dopustil tohle svinstvo.Tady už sranda opravdu skončila.Znám lidi,které ten dobytek Sokol ožebračil na doživotí.Komunisti by těmhle zvířatům mohli závidět.Bude to mít drsnou dohru a bude to masakr,s tímhle přeci ti postbolševičtí Havlisti musejí počítat.Není už nic,na čem bych se mohl ve společnosti smysluplně angažovat.Chodil jsem pravidelně do kostela,ale to,co vyvádí ta katolická sekta nenažranců mi vzalo všechen zbytek ideálů.Stěhuju se z Prahy do hor a doufám,že do smrti o těhle gaunerech už nikdy neuslyším.A nejsou to jenom exekuce,je to EU,které tento stav vyhovuje.Je to stav ,který přesně neomarxisté v Bruselu potřebují,aby zlikvidovali zbytky demokracie v Evropě.Bude revoluce,ale nikoliv kvůli ideálům,ale kvůli drahému máslu.A tak budou jednotlivé izolované skupinky otevírat jednu pandořinu skříňku za druhou.....Evropa nikdy v historii nezažila masakr,který přijde z dílny Havla,Schwarzernberga....a jiným humanitárním vrahům z Římského klubu,nebo z Bildeberku.A tomu se chci vyhnout,dokud se dá ještě za normální peníze na venkově něco koupit.Tihle gauneři znehodnotí všechno a hlavně peníze....
PS:A prosím redakci,když už šikanuje návštěvníky této stránky opisováním kódu,tak aby ten kód byl alespoň čitelný a po neúspěšném šikanujícím přihlášení,aby se alespoň ten článek neztratil.Elementární záležitost.Doprdele!!! Pardon a děkuji

Re: Re: Zloději

Jaroslav Klenot, 4. 2. 2015 6:09

Takový dluh byl promlčen 2005 nejpozději.

Re: Zloději

SLAVEK, 4. 8. 2014 22:56

Soudruh kapitalista Jiri Brom ze Vsetece neplati za sve otroky zdr ani soc pojisteni.ted mam na krku exekuci od VZP a on je porad v pohode. Kdyby mi doktori rekli ze mam raka nebo jinou nelecitelnou chorobnost koupil bych si kver a bylo by po jednom problemovi.

Re: Zloději

Karel, 10. 9. 2014 10:27

V případě, že máte dokumentaci k Vránovi a jeho kohortě - mám dostatek důkazů o padělání a pozměňování dokladů atp. mám zájem o prokázání zločinného spolčení soudců okresního soudu nejen v Přerově, orgánů činných v trestním řízení napojených právě na tyto zmetky z Přerova. Email qbc.qnbc@email.cz

Re: Re: Zloději

Anna Slintáková, 24. 9. 2014 15:10

Ráda se k Vám připojím.

Re: Zloději

Karel, 10. 9. 2014 10:27

V případě, že máte dokumentaci k Vránovi a jeho kohortě - mám dostatek důkazů o padělání a pozměňování dokladů atp. mám zájem o prokázání zločinného spolčení soudců okresního soudu nejen v Přerově, orgánů činných v trestním řízení napojených právě na tyto zmetky z Přerova. Email qbc.qnbc@email.cz

Re: Zloději

Alex Antiexekuce., 26. 9. 2014 15:45

Naprostý souhlas ,dělat to mohou jen dementi a zakřiknutí ...... !

Pravda o židech.

Jirka, 3. 2. 2015 21:55

Tak to si jen vymysleli páky,jak lichvu zlegalizovat a zrychliti přísun peněz z našich kapes.Je to mlýn na prachy,ten největší má Klaus 10,5 mld.USD To jest majetek PPF,jojo i banku můžete mít rádi,pokud jste ůchyl co nedokáže hospodařit s vlastnímy penězi§§§

Ti všichni,by měli viset !!!

Alex Aralakis, 1. 12. 2014 15:28

Ti,co tomu dali hlas,jsou daleko větší hajzlové,než celá ta vyděračská,exekuční banda !!!

Antiexekuce

Alex Antiexekuce, 22. 11. 2014 17:41

https://www.facebook.com/pages/Antiexekuce/199813550107234?ref=hl

Langis

zdeněk lang, 25. 9. 2014 21:54

exekutorem se může stát jen osoba zavtženíhodná, navíc osoba nemající ani zbla citu a potřebnosti ostatních, tudíž jen ty lokty.

fuj

slavek, 4. 8. 2014 22:22

kdybych byl sprostej ,tak bych napsal ze to jsou svine nenazrany.Ale ja jsem slusnej tak to nenapisu73hl

fuj

slavek, 4. 8. 2014 22:22

kdybych byl sprostej ,tak bych napsal ze to jsou svine nenazrany.Ale ja jsem slusnej tak to nenapisu73hl

Chtělo by to dohledat

Jezevec, 11. 6. 2012 23:33

jak hlasovali jednotliví poslanci, které svině to navrhly a sepsaly. Mělo by to být dohledatelné na stránkách Sněmovny.

Re: Chtělo by to dohledat

Milan, 3. 3. 2013 18:37

Zákon č.120/2001 Sb o soudních exekutorech atd..byl schválen
na 32.schůzi Poslanecké sněmovny dne 26.ledna 2001.
zájemci,kteří chtějí vědět více si musí vyhledat na www.snemovna.cz
úvod>jenání a dokumenty>hlasování
32.schůze,26ledna2001,bod 40,sněmovní tisk725,hlasování č.224.
Tam je jmenovitě uvedeno kdo byl pro zákon.

Re: Chtělo by to dohledat

Je to tady - jen se chce pořádně podívat !, 26. 6. 2014 10:26